måndag, december 08, 2008

Djävulens förkylning

Är typ helt galet sjuk, snorig, hostig, halsont, hes, huvudvärk, hela faderullan, (smittade nog även min söta pojkvän med det samma igår) hähähä (a) så ligger hemma idag och orkar knappt andas ens, svimmade nästan i duschen imorse så bestämmde mig att det fick bli en dag hemma.. Jag hoppas värkligen jag blir frisk tills torsdag!!!! då det bär av till sälen med Älskade Paola :) ska bli så jävla gött :D men kommer sakna mig Alexander lite grann (a) har föesten även hittat en ny snowboard jag vill ha på blocket, är så jävla sugen den ä så galet fin! :( http://www.blocket.se/vi/17839022.htm?ca=11_s här hittar ni den, min är ganska gammal och sliten, men men, den betyder mkt ändå för jag fick den i present av en mycket nära kompis för 3 år sen :) (tack Johan) :) idag fyller även min älsklings sötis Lillebror år :) han blir 12 idag :) så släkten (och Paola) ska typ hit och fira honom idag, så måste städa mitt rum, typ det sista jag vill göra nu när jag är så här sjuk -.-' men men måste göras..

igår närjag var hemma hos mina kusiner så snodde jag deras Nintendo 64 hahah och super mario spelet & Caveman spelet, så jävla roligt, så om jag orkar sen ska jag nörda sönder det haha det är det gammla goda hederliga tv spelen kan jag lova :D

nu ska jag göra te och lägga mig vid tv:n och tycka riktigt synd om mig själv. ska även äta alla oöppnade luckor på min choklad kalender haha,

Peyz auwt alla, och hoppas ni mår bättre än jag gör idag! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

grattis anthon (: