torsdag, december 18, 2008

godmorgon torsdag!

Fyfan jag hatar att göra jobbiga val, jag vill inte välja, jag vill ha allt, jag vill! hur vet man att det man väljer är rätt val? och vad händer om jag ångrar mig? usch så jävla jobbigt så funderar på att skita i allt, men det vill jag lixom inte häller haha




Idag börjar jag 12.40 ganska skönt faktiskt :) så har segat runt sen halv 11 imorse ^^
sen kom jag på att jag inte ätit min lucka på min chokladkalender idag (som jag kämpat som fan med att bara ta EN varje dag) men sen när jag ätit nr 18, så kom jag på att jag glömde igår med, så jag blev skit lycklig och åt nr 17 med, men sen hände det en olycka :( det var jätte gott så jag råkade äta upp alla :( sen samma sekund som jag svalde nummer 24 så ångrade jag mig och blev jätte ledsen haha, så nu har jag lite ångest och funderar starkt på att köpa något annat gott och lägga i dom sista luckorna och stänga dom igen haha men nu ska jag klä på mig och sen rulla iväg till skolan som bjuder på engelska och svenska lektion KUL! men idag är sista skoldagen och imorgon är det avslutning för jullovet :D PUSS PÅ DET! ha en bra dag alla kram Ella




Inga kommentarer: