tisdag, december 23, 2008

Längtan

just nu längtar jag bara bort från allt lite, saknar mina kompisar och min mormor och morfar och allt! speciellt saknar jag min bästa vän i hela världen LIIISAAA!!! som jag ska på kalas hos den 26 (när jag kommer till tranås) ska bli skönt att åka iväg glömma lite bekymmer inte ta några livs nödvändiga val och bara vara JAG lite, känns som det var ett tag sen jag bara var mig själv, och det vet jag att jag kan vara med alla er grabbar och flickor, så Truddelut stockholm för en sväng, och vi ses efter nyår, och jag ser nu att klockan är över tolv så god jul antar jag ;)



Min älskling lisa, tills döden skiljer oss åt, du ska faktiskt få en liten kärleks förklaring i min blogg här, vilken ära vilken ära... du har alltid funnits där och stöttat mig genom ALLT! även när vi bodde 100000 mil ifrån varandra gav du mig bättre tröst än någon annan bara genom telefon, du betyder knäppt mycket och jag älskar dig mer än vad ord kan beskriva! ses snart! // din ella


Inga kommentarer: