tisdag, december 09, 2008

låt det ske

Tisdag då.. tisdga tisdag tisdag.. dagen efter måndag.. ett ord.. SEGT!! orkar ingenting har inte en endaste gnutta ork i min kropp idag, jag vill inte vara här just nu, allt känns helt ovärkligt, jag vet inte ens om jag saknar dig.. :S det är så mycket som händer i livet just nu att jag inte vet om jag har tid att bry mig.. men jag älskar dig, och tvivla inte på det, jag vet nog kanske bara inte HUR jag älskar dig.. allt jag vet är att jag inte vill förlora dig igen, och om vi bara är vänner, kommer det ens funka? kommer du tåla se mig med någon annan? kommer jag klara av att se Dig med någon annan? jag tror inte det.. därför måste vi värkligen fundera på hur det här ska sluta.. jag är värkligen ledsen för allt jag gjort, och kanske är jag självisk när jag säger att jag förtjänar mer? förtjänar bättre... men bättre betyder inte alltid någon annan älskling...




Inte långt kvar till Sälen nu då :) kan inte ens beskriva hur mycket jag värkligen behöver åka bort lite, åka bort ha kul och bara släppa alla tankar som spökar runt i mitt huvud just nu, glömma mig själv lite, glömma dig lite.. men jag vet att jag kommer komma hem till samma gamla liv, samma känslor, samma ångest.. samma jobbiga val som står och väntar, pricis där vid min dörr när jag kommer hem igen..

Har föresten håla nu, samhäll är inställd, så har 2 timmars håla -.-' men jag och Paola roar oss med att sitta i datasalen, hehehehehehe, Puss

Tomorrow I will change, And then today won't mean a thing

Inga kommentarer: