tisdag, december 16, 2008

Ofrivillig sovmorgon

ofrivillig sovmorgon.. vilket innebär att jag försovit mig haha, skulle gå upp vid 7 minst så jag för en gångs skull skulle sminka mig innan skolan, (hundra år sen känns det som) men nej nej jag vaknar halv 10 (då vi börjar) av att mamma ringer och skriker, SOVER DU FORTFARANDE? jag drog till med ett mummlande gäspande, näää. men hon gick inte på det haha, så nu är det ändå redan försent så jag bestämmde mig för att gå på nästa lektion istället, Idag ska jag ha uppspelning av en teater vi har på svenskan jag och min grupp har Rapunzel, hehehe får väl se hur det går, kan inte mina repliker eftersom jag inte tog med mitt manus till sälen, men får väl improvisera annars :) sen efter skolan ska jag nog åka och möta min älskling Alexander <3

Ska väl ta och gå och lägga mig en stund igen då eftersom min nästa lektion börjar halv 1 -.-'
(bild från sälen) Puss& Kram // Ella

Inga kommentarer: