fredag, juli 03, 2009

för tidigt för att vara vaken -.-'


vaknade kl 8 för älskling skulle till jobbet, och nu kan jag självklart ine somna om,
kl är 9 nu, har kollat tecknat en stund så börjar känna mig liiite trött igen.

idag har jag för övrigt piss ont i läppen, vet inte varför hade inte ont när jag tog den
och haar inte haft ont efter det, föräns idag, helt konstigt,
man får ja hoppas att jag bara har råkat slå tioll den i sömnen eller något
det ser inte infekterat eller rött ut iaf, det är bara lite ömt,
jaja, det går över, får hoppas på det bästa..

Just nu ser det utn som att det kankse inte kmr bli ett super väder idag
men jag kan ha fel! det är ju som sagt fortf tidigt,
Senare ikv ska jag ut med Charlie på äventyr, kan bli najs :D
men nu ska jag sätta på en film å krypa ner i sängen igen och försöka sova bara några timmar till,
Puss svejs

Inga kommentarer: