torsdag, juli 16, 2009

snabbt inlägg från tranås

lyckats få tag på en dator en liten stund, men blir inget jätte stort inlägg,
har haft kul än så länge, men saknar fredrik något grymt, så tyvärr blir det lite svårare att ha kul,
när man bara tänker på att man vill hem, samtidigt som man vill stanna kvar, jätte kluvet.
men stannar nog till lördag endå, för världens bästa tjejer ska dra ihop ett litet party, måste ju stanna för det, Ebba & Ida, jag har saknat er mest! skriver om vad jag gjort här när jag kommer in, samt lägger in bilderna för jag har ingen USB kabel med mig hit :)

Nu ska jag fixa mig, sen kommer ebba och hämta mig sen vet jag inte vad vi gör
ikv ska vi iaf gå på nya harry potter, wiie, ska bli kul :D Hörs på lördag, puss svejs!

p.s Fredrik, i love you,
you've gotta trust me,

2 kommentarer:

forkan sa...

love u<3

Anonym sa...

varför skulle han inte tro?