lördag, oktober 31, 2009

kvällens planer



goderafton, sitter och dunkar skön musik på spotify och plattar håret, samt sminkar mig,
ikv ska jag äta plankstek med familjen HELT underbart, så ska två av deras vänner komma på middag och lite lördags mys,
Efter maten så ska jag och olivia antagligen ha en rätt lugnt kväll (hehe flivi)
vi ska göra några drinkar här hos mig och kankse spela något spel eller något (vuxen poäng!)
eftersom att det är jag som är drink kungen så är det mitt jobb ikv haha,


innan jag springer iväg och fortsätter fixa mig så måste jag lägga till att jag saknar min bejby,
på torsdag får jag världens finaste ring som älskling köpt till mig
(får den inte förens torsdag eftersom mina fingrar är så små så dom fick special beställa haha)

hoppas alla får en bra kväll, Puss bitches

Inga kommentarer: