onsdag, januari 13, 2010

klagodaaag

vill börja detta inlägg med att skriva.. OLIVIA DIN SLYNA VAR ÄR DU!?!?!?!?
och med det sagt så kan jag börja med en "vanligt" inlägg..
fett seg idag, känner bara att det inte lixom är min dag, trött, träningsvärk
och sitter och typ deppar över alla människor jag saknar? haha folk som man inte träffat på ett tag
typ lisa.. miss u freak.. sen olivia som jag inte får tag på för hon suger... sen självklart massa andra..
för övrigt ser jag fram mot helgen, det har vart jobbigt med skola, hade behövt mer lov
men ska träffa världens goaste brudar i helgen så det blir ett bra avslut på en jobbig vecka..
igår fick jag mina grejer jag beställde från melba.se YES FINALLY, lägger upp bild på skiten sen
nu ska jag äta knäcke macka och dricka varmoboy i min morgonrock framför teven..
JA, största stekar fläskisen.. men det är okej om man haft en keff dag haha,
farväl

Inga kommentarer: