torsdag, februari 11, 2010

todaysis

Sitter i skolan, ännu en gång har anna tvingat mig blogga,
gör inte det längre eftersom jag inte har något vettigt att skriva och har varken tid eller lust
haha, senaste tiden har jag bara umgåtts med vänner, fredrik
å partajjat, blivit mkt krogen med sara nea natta mfl, ALLTID NAJS
idag ska jag på någon musikal sak i skolan med anna kajsa å några till,
kommer nog bli trevligt i brist på annat att göra lixom haha.

Pålördag åker mina föräldrar bort till italien för att åka skidor i en vecka,
så får cash för att ta hand om anthon och hunden, kommer dock inte vilja vara själv
så på onsag kommer olivia å bor hos mig å håller mig sällskap haha
shit stackars anthon, han kommer bara få äta snabb makaroner, billys pizza och nudlar hela veckan
however nu ska jag jobba historia. farväl

Inga kommentarer: