lördag, januari 29, 2011

dont leave me

Jag vet inte vad jag ska göra när du flyttar.. chile.. det är på andra sidan jorden?! det funkar inte? tycker det är jobbigt att jag bor i viksjö och du i jakan lixom.. du är den jag ringer när jag behöver prata, du är den som får mig skratta vilket humör jag en är på.. du är min wifey min bästa vän, en del av familjen.. vet inte hur jag eller mamma eller anthon ska klara oss utan dig? en del av mig flyttar med dig.. det kommer saknas något viktigt, jag kommer sakna dig så jag går sönder.. vill inte du ska åka, vill att du ska stanna här med mig, och när jag får barn skulle du ju lära det spanska? du är ju jag fast chilena.. jag älskar dig paola gutierrez, jag hoppas du stannar här med mig och att allt det här bara är en riktigt dålig dröm..

Inga kommentarer: