onsdag, oktober 22, 2008

Bio


Shallå alla som läser, Nu har jag pricis gjort mig klar, sitter här och väntar på att Jimmy ska komma och hämta upp mig :) sen ska vi till Kista och äta och sen se en bio kan bli mysigt, Vill bara berätta med att jag lider med min snygging Alexander som (ännu en gång) ska sy i snoppen hahaha detta blir tredje gången alexander hjärtat har gjort illa sin snopp och måste sy, ska köpa en Susp till denna pojk asså hhaha (men vännen du vet du är bäst i mina ögon) haha fast KLAANT <3 jaja nu ska jag bestämma vilken jacka jag ska ha på mig
min vita kappa jag fått av pappsen
min röda canada goose jacka
min mörkgröna snyggis jacka
!?
^^ haha Puss (:



2 kommentarer:

Anonym sa...

haha vad var det som hänt med hans snopp då?:P stackare asså

MycketElla sa...

haha han fick en spark på en fotbolls match för någon vecka sen haha, man måste ju tycka lite synd om honom ^^