söndag, oktober 12, 2008

?

Slipp bli våldtagen om du kliar dig i baken?
vi diskuterade våldtäkter i skolan för någon dag sen
och jag berättade om att det hade skett några i mitt område
detta skapade en intensiv diskussion i klassen å alla tyckte samma sak
vad fan ska man göra för att få det sluta?
har inte en tjej rätt att gå från kompisar hem på kvällarna utan att behöva vara rädd för att det kan stå någon bakom nästa buske eller hörn,
då säger min lärare något så otroligt korkat enligt mig
"om du ser någon misstänk så kan du klia dig i rumpan eller peta i näsan"
som om man inte blir våldtagen för man äcklar sig?

är det hit samhället har tagit sig?
att man måste gå omkring å vara ofräsch och äcklig för att slippa bli påhoppad?
fyfan häller, tror inte en våldtäktsman bryr sig om hans offer pricis kliat sig i röven direkt
dom är ju sjuka redan innan så!
jag ber om ursäkt om jag gjort någon upprörd med mitt inlägg
och jag lider med alla som har varit med om något så hemsk som en våldtäkt
peyz auwt

1 kommentar:

Agnes sa...

Hahah!
Tack för att du sa grattis förresten eller vad man ska säga:D

Olivia snackar om att jag ska med henne upp till sthlm nån helg på hennes prao, ifall det blir så, kanske borde vi ses?:)
pussi