söndag, oktober 12, 2008

Hade du vart en vän hade du förstått

Du måste ju sluta vara så grymt trångsint och självisk?
du kallar dig för min vän, men du snackar skit bakom min rygg för att jag inte har tid och komma.
NÄR DU VEEET att mina föräldrar håller på att skiljas och jag gör allt för att hålla ihop resten av familjen, och när DU VET att jag måste jobba för att få pengar att leva för
du är så sjukt egoistisk och jag kan ärligt talat säga att jag inte vill kalla dig min vän längre, för jag har aldrig varit med om att någon sjunkit så lågt som du pricis gjort nu.
det kanske är svårt för dig att förstå, men jag gör allt för att min familj ska funka, och för att min liv ska gå bra, om du inte kan respectera det, då kan du sluta höra av dig,
radera mitt nummer, msn, och allt annat.
Hade du vart min vän, så hade du förstått
och visat respekt

Mvh Ella

3 kommentarer:

Cessans diverse sa...

Kram gumman. älskar dig
moster

Anonym sa...

sikken baaajs :D nu tänker jag länka din blogg o ja hoppas du länkar min ;) haha ! puss på skinkan <3

Anonym sa...

You know where i'm at baby <3