lördag, oktober 11, 2008

Lite små snabbt fakta

heter då Izahbella Steen, Men kallas för Ella,
bloggen heter "mycketElla" antagligen pga brist på fantasi hähä
Och för att med mig är det inte så ofta lagom det är MYCKET ella Överallt

så, jag då.. bor i kallhäll med min mamma och min lillebror
och mina älsklingar Festis, Adolf, och Zäta som är tre mysiga katter
och sen min hund Zeuvs, har även en lillasyster och en pappa som bor i nässjö
puss på dom!



vad mer, jag gillar att sjunga och dansa, men inget jag gör regelbundet på fritiden, mer något jag gör när jag känner för det



hmm, finns faktiskt inte så mycket jag orkar beskriva med mig själv, läser ni bloggen regelbundet så kommer ni nog underfund med det mesta om mig ;)


jo! har även en ganska sjuk passion för sånna här kepsar,
samlar på dom & älskar dom, <3

Inga kommentarer: