måndag, november 17, 2008

Dagens äventyr

Dagen har bestått av skola, som vart hel cp idag haha jag och Paola och Zarah har typ FLIPPAAAAAT hela dagen, lite små sjuka.. hur som helst så åkte jag in till stockholm södra sen och mötte olivia och snackade lite skit, sen mötte vi hennes man Daniel och sen gick vi och åt pizza alla tre, (sikken härlig trio må ni tro) haha så mycket hat haha, tack för maten iaf , sen åkte jag hemmåt, men fastnade på vägen och mötte Linnea, Fredryk, petter och kim för jag skulle få en piercingstav av fredryk, sen åkte jag hem och satte mig här, hoppas ni andra människor har haft en något mer spännande dag kanske, en annan kul grejj att veta är kanske att jag har kommit fram till att jag vill ha en snö leopard i julklapp haha såg en på tv och blev käär!, den kommer adrig ersätta mina små kissar eller min vovve men jag VILL OCH SKAA fort ha en snö leopard! en annan bra sak är ju att imorgon är det iaf sovmorgon eftersom all engelska är inställd denna vecka, skönt med sovmorgon, men trist att vi inte har någon engelska, dom kunde väl typ tagit bort nått äckligt ämne som.. matte eller samhällskunskap eller natur eller något haha, nu ska jag iaf gå och lägga mig och se en film, Godnatt och sov gott !


1 kommentar:

Anonym sa...

I LOOOVEEE YOOOU! SES IMORGON