söndag, november 16, 2008

helgen

I helgen har jag varit på vift, i fredags åkte jag till tranås och sov hos min vän Miki, det var skit trevligt, så vi umgicks lite med Bemir Agnes och Almir med sen drog vi till en liten fest hos Macke, det var alldeles lagom trevligt :) Sen gick jag hem till miki och sov och dregglade på hans arm hähä, sen på lördagen så jobbade han, så jag kollade en film i hans lägenhet så länge och HÖR OCH HÄPNA! jag diskade och städade! DEN NI! sen vid 5 gick jag och mötte agnes och Olivia och sen kom Pappa och hämtade mig, :)

då bar det av till nässjö.. För att hälsa på pappa Camilla och älskade lillasyster Alva på 7 veckor :) det var kanon mysigt så det blev restaurang på lördagen sen hem och kolla tv och bara mysa och prata, jag och pappa gick som vanligt och la oss skit sent, sen idag (söndag) bar det av hemåt, Åkte buss med älskade Olivia hem som oxå hade vart i Tranås över helgen för att hälsa på familj och vänner, bussresan hem bestog av musik och skitsnack sen skilldes vi åt i spånga då hon hoppa av för att åke hem Till sin Daniel och jag åkte vidare till kallhäll för att möta Mamma och äta, och nu istter jag här och gör inte ett skit men ska nog ta en låååång varm dusch snart, känner att jag behöver det, hur kommer det sig att i duschen är enda stället jag kopplar bort alla mina problem? skummt..


Jag och Miki på hans student i sommras, Du är en av dom bästa tönt!


Inga kommentarer: