onsdag, november 12, 2008

Livet är en teater men vi spelar ingen roll

Idag har jag vart ledig från skolan, Extra mycket skönt kan jag lova, behövde sova ut ordentligt, Har fått några sömntabletter eftersom jag har lite svårt att sova hähä så nu sover jag som en bebis wihuu, och pratar tydligen skit mycket i sömnen av dom med?? jaja, sen efter jag gått upp och ätit galet mycket pepparkakokr, så åkte jag till sthlm södra för att möta min goda vän Olivia, vi gick omkring å gnällde över livet, vädret, mensvärk och andra trevliga saker sen mötte vi daniel och alla åkte hem till sitt, Nu sitter jag hemma, ingen är här, JAG ÄR SÅ ÖVERGIVEN? vet inte ens var dom är, eller jo.. mamma är på möte, så när hon kommer hem ska vi mysa och kolla på Grey's Anatomy, förövrigt leker jag på Youtube och sjunger gammla britney spears låtar, vet inte riktigt varför, var väl på ett sånt humör, Nu ska jag fortsätta med det, och äta mer pepparkakor, JAG TÄNKER PÅ JUL NÄR JAG ÄTER DOM mmmmm, mumms, Puss

Inga kommentarer: