söndag, november 30, 2008

Söndags Aktiviteter

hejhopp och hallå, Inatt sov jag hos min sjärtgosse Alexander, jag och Paolii åkjte dit igår i brist på saker att göra eftersom vi inte "orkade" gå på den där latino festen i Alvik som vi ignt skulle gått på, så vi åkte till min älskling istället, vid halv 1 åkte paola hem och jag stannade kvar hos Alexander, han spelade dator jag läste (sandor/Ida) som btw är MYCKET bättre som bok än film, sen så kollade vi på nån jävla dokumentär om Cs Kungar, skit intressant, NOOOOOT, sen gick vi och la oss, eller JAG gick och la mig vid 4, alexander kom och kröp ner brevid mig vid 6 tiden, Sen imorse vaknade vi av att min telefon ringde, och alexander tvingade mig klia honom på ryggen, sen sprang han omkring i rummet å slogs med luften (?) vet inte riktigt vad felet är med honom ^^ <3 sen åt vi lasagne till frukost han spelade sitt dumma spel och jag kollade på Diney Chanel haha BÄST! sen kom hans två kompisar och dom skulle iväg och göra nått så vi tog alla sällskap till bussen där vi skiljdes åt :) därefter åkte jag som vanligt självklart till Paola som suttit hemma och gråtit och väntat på mig hela dagen. vi spelade Sonic på XBOX och sen kollade vi på ett nytt avsnitt av one tree hill som var SKIT sorgligt så vi satt och grät som små fjollor båda två haha, sen åt vi glass och planerade resan till sälen som vi ska göra den 11 FYFAN SÅ GÖTT, jag och min bästa Paola det kommer bli skit bra de här :) snowboard och snöbollskrig med Paolas pappa hähähä, nu ska jag faktiskt hoppa in i duschen och stå där jätte länge gud vad skönt, hade bra alla Puss & Ballong

1 kommentar:

filosoferaren sa...

haha vi måste verkligen ha sett riktigt jävla mobbade ut alltså !

ja fan resan nästa vecka älskling, läääängtaar ! :)<33