onsdag, november 26, 2008

Trudelutt!

sitter hemma och har pricis ätit Calzone mmmm goooott, lyssnar på Afroman - Colt 45 just nu, (youtube is my friend) riktigt skön låt faktiskt tänker på min Paolii när jag lyssnar på den haha, så idag har jag vart med olivia från ungefär kl 5, skulle mötas i spånga men jag satt i min egna lilla värld och glömde hoppa av haha så fick hoppa av i sundbyberg istället och byta tåg och åka tillbaka en station hahaha VAKNA VAKNA ELLAA, hähäh men olivia blev inte sur för det :) så vi åkte till vällingby en stund och kolladerunt lite, sen åkte vi till hässleby och myste, sen åkte jag hem och har typ sms:at med Paolii sen dess, men nu ringer min Alexander så får skrivas senare :) och ursäkta att min blogg är lite torr just nu haha ska försöka komma på något roligt att skriva till nästa gång haha puss och godnatt katt !

Inga kommentarer: