onsdag, december 17, 2008

En onsdag eftermiddag

G'day G'day kära läsare.. skolan idga har varit otroligt outhärligt seg som vanligt, fast till skillnad från andra dagar så var det fkatiskt helt okej lunch idag :) JUL MAT i mitt hjärta haha, efter skolan gick paola hem till mig och hon spelade lite xbox360 och jag spelade gameboy haha, riktigt mobbade.. Som vanligt måste jag även gnälla på något

Något jag tycker är så otroligt fult är när någon bjuder en på något (mat, cigg, fan ett glas cola whatever) BJUDER på det, det fanns ingen diskution om pengar innan, och sen efteråt kräver pengar, blir lite smått irriterad, man ger inte någon nått och sen kräver betalt för det, isfl så gör mna det klart för personen innan.. jaja inte hela världen kanske, men jag känner ändå att jag bjuder jävligt mycket när jag har pengar, köper både kläder cigg å annat till mina kompisar och lånar ut hur mycket som helst sen ska man bli pressad på pengar sen ändå..? och nu ligger det till så att julkpapparna i år har kostat ganska mycket i år, så det är rätt tomt i plånboken fram till efter jul.. i mina ögon känns det bara lite girigt och skummt, how ever, imorgon ska jag kanske till FrysHuset där älskling går i skolan, paola kanske skulle följa med men det märks, (dvs om jag får liv i henne) hähähähäh :) Nu ska jag se på svampbob med Lillebror :) Puss // Ella

Inga kommentarer: