måndag, december 15, 2008

Jag älskar dig, men du är elak

I love you, I love you
Thats all i have to say
I love you, Is that okay?

Saker Alexander sagt till mig:
1. älskling! idag när jag sköt ett rådjur så tänkte jag på dig!

2. det är bra och ha en tjej som inte är snygg för då är det ingen som tar henne!
jag- FYFAN DIN KUK
A- (blir rädd) men du e ju jätte snygg gumman, :S

3.om inte du ger mig en dator så gör jag slut!

4. jag - älska mig sötis :)
A- meehh..(suckar) MÅSTE JAG!?

5. Jag - älskling jag har en jätte hemsk historia att berätta
a- okej berätta då, sen vill jag med berätta en sak
(jag börjar berätta)
Alexander avbryter och skriker
a- MEN!? din historia var ju skit, jag berättar min istället :)
(jag fick aldrig berätta klart -.-'

Jag har den elakaste pojkvännen i hela världen, <3 haha jag vet att du älskar mig, du är bara jävligt kass på att uttrycka dig haha men du är MIN BARA MIN!!

Inga kommentarer: