fredag, december 19, 2008

jullovets första inlägg

Så idag är frsta dagen på jullovet då, känns ju bra såklart, men är så himla peppad på jul och sen NYÅÅÅÅÅR som ska spenderas i tranås med alla mina gamla godingar <3>alexander. (Jag älskar min pojkvän!) men dom träffar jag ju alltid annars så :)
Idag ska jag åka till bålsta och träffa min kära gamla barndomsvän Kim får se vad vi hittar på blir väl en prommenad och kanske en fika :) och på tal om fika, Imorgon ska jag träffa min bästaste bexon som jag säkert inte sett på ett halv år å vi ska faktiskt ta en fika och snacka skit, saknar dig galet mycket snuttan!

Idag träffade jag även gamla gänget när jag skulle springa en snabbis till gina tricot
träffade Andre, Kim, Felix mfl skit mysigt, känns som vi ses allt för sälla nu, måste vi ändra på grabbar!

nu ska jag äta något (pepparkakor) och se på tv lite innan jag åker för att träffa Kim Puss och kram och GOD JUL! // ella

Inga kommentarer: