torsdag, december 04, 2008

meningslöst babbel

Senaste inläggen ser riktigt deppiga ut, haha måste vara pga vädret som är så jäävla mörkt!! mörkt när jag vaknar, mrökt nhär jag går till skolan, mörkt när jag slutar skolan, mörkt när jag går och lägger mig.. lite ljus tack? jaja hur som helst, idag var en GAAALEEEEEN dag, orkar inte skriva så mycket så kanske berättar om det imorgon ist för jag ska ignt lägga mi och sova nu haha, men Paola och alla andra som går på SAMgymnasiet i jakobsberg vet vad jag menar med galen dag haha, har inte så mycket att säga för jag är för trött för att tänka, förutom att idag är det exakt bara EN vecka kvar till Sälen med Paola :D

och just det en sak till, Min Alexander är sötast och bäst i hela världen, & Paola är min favorit och jag skulle äta upp henne om jag kunde ^^

fattar inte ignt varför jag gnäller så jävla mycket, jag har faktiskt igentilgen ett helt okej liv, eller nää.. jag har fan ett UNDERBART liv!! puss och godnatt katter

Inga kommentarer: