söndag, januari 25, 2009

buss, hockey, och köttätande växter

Godkväll jag sitter hemma med ett glas coola framför datorn, dvs jag gör inte ett skit, pratar lite med Jakke på msn om livet och dess mening typ, vi kommer inte häller fram till så direkt mycket haha, idag kom jag hem från tranås, måste säga att 4 och en halv timmars bussresa inte är min favorit syssla på en söndag men men, billigare än tåg, sen när jag kom hem åkte jag till kallhälls ishall för att möta Kim, Andre, Felix, Petter och massa fler för att kolla på Fredryks hockey match, dt var trevligt, sen frös jag ihjäl å åkte hem, väl hemma så åt jag tacos, (om någon nu var intresserad av att veta) haha sen gjorde jag en jävligt spännande upptäckt!! EN KÖTT ÄTANDE VÄXT PÅ MIN BÄNK?? vad är detta? jag började utforska å stoppade fingret på den, å den bet ihop, sket fan nästan på mig så rädd böev jag haha var inte riktigt beredd haha, sen matade jag den med tacos hihi, Puss på den blomman den är min ästis nu :) Nu ska jag borsta tänderna å hoppa i säng ska bli skönt :) spec med tanke på att imorn blirdet sovmorgon, UNDERBART <3 Godnatt // Ella

Inga kommentarer: