måndag, januari 19, 2009

hårfärg fika och trevligt sällskap

hejhopp, kl är nu typ 3.. och jag har faktiskt inte lyckats sova så mycket, tro det eller ej, nu är jag mest hungig så ska nog ta och göra något åt det snrt, lite senare ikväll så ska jag åka iväg till Bålsta och träffa Tim :) kanon mysigt, så ska hans mamma få färga håret på mig, hähä så mamma följer nog oxå med så blir det väl fika :) fast jag hoppas som vanligt på att få fattiga riddare när jag komemr dit haha, hon är american och gör dom godaste jävla fattia riddare någonsin!!

har tänkte på en sak, i nästan alla mina blogg inlägg så nämner jag mat, haha så jävla illa, hungrig 24/7 de e gött, man undrar varför jag inte är tjock, för jag tränar ju inte direkt häller haha, fast såg en annons vid bussen imorse om en dans skola med massa olika inriktningar, som var på kväller några gånger i veckan, ska nog faktiskt ta och ta tag i mitt dansade igen, (bara för motionens skull) och för jag tycker det är jävligt skojj såklart :D så ska väll kolla upp det där, :) behövs ju faktiskt pengar och tid med haha. nej nu ska jag spela guitarr hero med lillebror och äta mackor haha, kanske slänger upp en bild sen ikväll när jag kommit hem på hur håret blev, Puss // Ella

Tim!

Inga kommentarer: