onsdag, januari 21, 2009

a moment of weekness

Jag hade ju hållt mig så länge... Vart så stark så länge, eller åtminstonde försökt vara stark, hålla mig borta, inte höra av mig,
Jag hade övertaget, och jag märkte så väl på dig att det gjorde dig illa till mods att inte veta om jag fortfarande kände något, Fortfarande älskade dig, fortfarande grät på kvällarna för att jag saknade dig, Fortfarande behövde dig. Det gjorde jag, men det skulle jag aldrig visat dig, du skulle aldrig få njutningen av att veta att du fortfarande har mig,
Men på e sekund, One moment of weekness så lyckades jag på egen hand förstöra och riva allt det som jag spenderat så mycket tid på att bygga upp, Blottade hela min själ, och där stog jag, i endast klädd sanningen, tårar, och allt jag fortfarande kände, Naken för dig att se på, och inse att du fortfarande kan vara lugn att jag är din, Jag är din fast du inte är min, det är inte så jag ska ha det, JAG ÄR INTE DIN HÄLLER,
nu måste jag ännu en gång, ta mig i kragen ställa mig upp, trycka bort alla känslorna och börja om igen, Tillbaks på ruta ett, Låt rehabeliteringen mot dig åter igen börja...

Min själv är svart för du har smutsat ner den

Inga kommentarer: