torsdag, januari 29, 2009

She had flowers in her armpit!

Godmorgon för fan, fast det är aldrig en god morgon för mig -.- Är så jävla trött och mobilen har ringt hela jävla äckliga morgonen, LÅT MIG VA MÄNNISKOR!?!? kan en tjej inte ens få sova ifred. MORRRRR... hur som helst nu är jag iaf vaken, och det är något galet fel med mitt öra kan jag ju berätta, har haft lock i mitt högra öra i två-tre dagar nu, och idag gör det faktiskt riktigt ont :( så som vanligt är det jävligt synd om mig och ingen annan i världen spelar någon roll.. är jag hypokondiker? svar JAAAAA, haha får alltid för mig att jag har alla möjliuga sorters sjukdommar, haha en gång fick jag för mig att jag hade något som kallades för socker svamp (I) det är när alltsocker man ätit inte smäälts i magwen och bilder en stor socker klump som får magen att svälla så man blir jätte tjock i några dagar, (mamma trodde inte att det fanns men PILUTTA DIG för det gjorde det! ) hur som helst, kanske inte hade det men.. det lät coolt :S nu ska jag fxa mig och sedan springa fort som fan till bussen som ska ta mig till skolan, (mer korket - som ska ta mig en kvart försent till skolan) ^^ Attans.. börjar faktiskt fundera på varför bussarna hatar mig så mkt? yeye har lärt mig leva med det, SO LONG SUCKERS, hörs senare idag Puss // Ella

Inga kommentarer: