onsdag, januari 21, 2009

Skumma drömmar om Max

Måste bara berätta om min dröm jag hade inatt, helt konstig kommer inte ihåg så jätte mycket av den igentligen., men jag berättar det konstigaste haha, Max(Fransson) var med i den, och jag hatade honomj jätte mycket och så typ jagade han mig i en helikopter och så hade han helt vitt hår, (fast han var fortfarande max) och han skrattade typ ett galet skratt, men sen så skjöt kajsa honom, sen vaknade jag, hahah, när jag berättade detta för Max så blev han ledsen och trodde att jag tyckte han var ond haha (a) men Max är en snällis så alla vet det!

Nu sitter jag här och gör inte så överdrivet mycket, är faktiskt riktigt trött och kl är bara drygt 9, men blir nog faktiskt att gå och sova snart, skönt och lägga sig tidigt för en gångs skull, Hoppas alla haft en bra dag, min har inte vart så värst speciell hade världens huvudvärk efter skolan så jag tog en alvedon och gick och la mig typ haha, Godnatt Puss // Ella

Inga kommentarer: