fredag, februari 13, 2009

allmänt bara

Hejhej, har inte skrivit på länge känns det som haha,
jag kan meddela att jag lever iaf! har bara gjort så mycket annat :)

Snart ska jag träffa Sami & Jacob & Paola, vi ska väl typ bara chilla runt lite
sen vid 6 halv 7 tiden så ska jag åka till tranås :)
sen imorgon ska jag till pappa & lillasyster i nässjö
för lilla syster ska döpas :) hihi kommer bli trevligt
lite nervös inför att träffa massa släkt jag inte träffat förut bara haha ^^

ska skriva en liten lista på saker jag är så jävla tacksam över,
saker som jag ibland kanske tar förgivet,
men som betyder ovärderligt mycket!

1. Mina nära vänner, som ställer upp på vad som än händer & vad än jag gjort
(dom vet nog vilka dom är)
2. min mamma! vet inte vad jag skulle göra utan allt stöd du ger mig!
3. Mina syskon!!! Anthon & Alva,
4. Mitt liv.. jag gnäller på det hela tiden, jag vet
men ignt är det rätt bra, jag har bra familj, bra vänner, många som bryr sig
jag har kläder på kroppen och mat på bordet..


Lite flummigt inlägg kanske, men behövde få det ur mig! haha

Inga kommentarer: