söndag, februari 01, 2009

meningen med söndagar är Pizza

Godmorgon Godmorgon, eller god eftermiddag kanske va fan vet jag haha idag har det ju inte hunnit hända så jätte mycket, kom hem för ett tag sen (sov i Bålsta inatt) eftersom jag åkte dit igår för att träffa en gamal klasskompis som heter Johan TJOLLAHOPP, det var faktiskt riktigt jävla kul, mycket skratt och snack om gamla minnen från back in the days, tack för en go kväll! just nu sitter jag bara å ser allmänt jävla ful ut, så ska slänga på mig lite mjukis kläder sätta upp håret fräscha till mig lite sen möta Ellen och äta pizza SÅ JÄVLA GÖTT, har fan vart sugen sen ja vakna imorse haha Sen kommer kanske Trulls med och äter med oss, kanon kanon, hur som helst, efter min efterlängtade pizza med Ellen vet jag inte vad som händer, ska nog försöka springa förbi felix och hämta min kamera som jag glömt där :) och bara umgås med honom och antagligen kim och andre med som jag kan tänka mig komemr vara där med hähä, men nu måste jag rusa och borsta tänderna Skojj skojj, Heppåre! // Ella

Dagens klädsel:
Pappas Innebandy mjukisbyxor
Grå tjocktröja
Slitna sneakers

Inga kommentarer: