tisdag, februari 24, 2009

sammanfattning av dom missade dagarna

hej hej, måste ju be om ursäkt för att uppdatering har vart lite halv läökig senaste dagarna,
men måste nog få skylla ifrån mig på att jag har inte haft så mycket tid, och internet här hemma har strulat lite, och när det väl har funkat så har min lillebror suttit och spelat wow -.- STICK! haha ^^ kan väl köra lite snabb uppdatering på senqaste dagarna då, bara så ni får hänga med i livet lite :)




I fredags ( den 20 )

vaknade upp med Jacob brevid mig,
hade väl ingen större lust att gå till skolan vad jag kan minnas
men vi tog oss upp sen körde han mig till lektion,
(hade även spanska prov den dagen, som gick ganska bra för övrigt)
sen på kvällen bjöd sötisen mig på bio, :) Paola och Sami följde med oxå,
vi såg The international, som var sådär faktiskt :/







Lördags (den 21 )

Så hade vi lite chill förkrök hemma hos mig, vi var några stycken mysiga människor, som bara njöt av varandras sällskap spelade lite Gutiarr hero, och jag spelade super nintendo med Max haha kvällen gick rätt fort och senare mot natten gick vi ut i snö ovädret för att möta några andra vänner, natten bjöd inte på mycket så efter någon timme eller två så gav dom flesta upp, några av oss drog till Winners och åt, men sen åkte alla hem till sitt :)














Söndag ( den 22)

Hyffsat trött hela dagen, sov till kanske kl 3 på eftermiddagen,
Ringde till felix och kollade vad som hände under kvällen,
men det fanns inte många planer hos honom häller,
det slutade iaf med att jag Felix, Max, Roger, Eloma, Kim & Andre åkte hem till Trulls fö att basta, det var kanon mysigt, vi bastade hade snökrig och spelade tv spel & kollade film hela natten, blev inte så mycket sömn, men det hör ju till! älskar att umgås med er grabbar, NI ÄR BÄST






Måndag/Igår ( den 23 )
"vaknade" upp hos trulls med grabbarna, kan inte säga att jag direkt fick sova så mycket,
med tanke på att så fort man somnade så var någon framme och antingen kittlade eller petade på en.. jävla fitthuven var sjukt arg haha men jag gillar er ändå grabbar, Vi åt lite frukost och väckte alla som hade lyckasts somna, sen tog vi bussen Från hässelby till jakan, där åt några på burger king, och max skulle kolla på ett par täckbyxor för han åker till åre i veckan :) efter det var alla lite haölv griniga och övertrötta så alla åkte i princip hem till sitt, jag åt och somnade nästan direkt när jag kom hem, senare på kvällen så vaknade jag av att Ellen & Gabbi ringde, då var det tydligen fest i Viksjö, det var bara att klä på sig, borsta tänderna, och ta bussen.. väl i vixsjö träffade jag hela gänget igen och vi partade loss ännu en kväll, Vi är som riktiga jävla party djur, sen fick jag skjuts hem av Jockes bror (tack så mycket) sen kollade jag på Ali G in tha house och somnade, så jävla fint ^^





Det är typ min helg/Lov hittills, Hoppas alla haft det lika bra som jag,
och får en go jävla fortsättning :)
Vill även slänga in ett litet PUSS OCH JAG ÄLSKAR ER
till alla mina vänner som rockar min värld,
dagarna vore inte ett skit utan er apor! <3


Inga kommentarer: