onsdag, februari 04, 2009

Lite smått om dagen

Som ni antagligen förstog från mitt förra inlägg så har jag vart med Paola idag, (efter skolan såklart) och på tal om skolan.. Gjorde det där Geografi provet.. och det gick.... SÅ JÄVLA BRA!! nmouaahahha bäst e jag ju ^^ hade inte klarat det om inte Jocke & Ellen hjälp mig plugga :) Tack fisar :* Fast jag och kajsa kämpade fan på bra med att försöka pluggasjälv ahaha, den ena dummare än den andra haha. Men åter till Paola, Vi gick hem till henne, snackade skit om dom fula byggarbetarna som jobbade i hennes vardagsrum (lägger nytt golv) sen gik vi ner till Ica, EXTRA FETA och pantade burkar för att köpa chips hahah, hur lågt har vi sjunkit? sen fulade vi oss och sen kom mamma å hämtade oss och körde oss till kallhäll, Sen provade Paola masa kläder som hon fick utav mig, sen gick hon hem till sin mamma (som bor jätte nära mig) så nu sitter jag här å funderar ¨på om jag faktiskt ska gå å lägga mig snart för jag börjar fucking 20 över 8 imorn -.- SKJUT MIG..

Haha HELT osexig/osminkad,
but enough about me, just wanna say..
I love you girl, and u better know it!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha yeah o vi filosoferade i telefonkiosken !:D
love u babe and you know that !
du är för alltid min gås <33

MycketElla sa...

aww min lilla snutt, SHAKE IT LIK A JUNKY haha <3