onsdag, februari 18, 2009

Rubrik

Truddelutt blogg läsare, idag har det inte hänt så överdrivet mycket,
hade prov i spanskan som jag nämnde innan och det gick riktigt bra faktiskt,
nöjd med min instats hähä, sen har det mest vart långa lååångaaa hålor hela dagen
vilket inte är det roligaste som finns.. men jag har ju mina babes & bitches som håller mig sällskap, <3

På våran skola (samgymnasiet i jakobsberg) så har dom införskaffat en ny "regel"
Där alla elever ska få betyg i uppförande
det innebär att varje lärare ska utvärdera varje elev i detta grundat på
Sena ankomster, beteende i klassrummet samt beteende mot lärare/andra elever
språk, dvs dom tycker att vi ska vårda språket lite..

detta tycker jag är BULLSHIT! det är värdelöst och korkat,
vists det påvärkar inte våra ämnes betyg men ändå,
jag vet själv att jag svär ganska mycket tex, men för det är jag inte dålig i skolan?
näe, detta är ett piss påhitt från järfälla komun och jag säger att det kommer floppa totalt
ingan av våra lärare är spec glad över detta häller, eftersom det blir mycket extra
pappers jobb för dom, så jaa.. helt enkelt, skit på alltihoppa haha ^^

Inga kommentarer: