fredag, februari 27, 2009

Rubrik

Godmorgon godmorgon, det är underbara härliga fredag idag
inte för att det märks någon skillnad på dagarna den här veckan eftersom det är lov
idag när jag vaknade trodde jag dt va lördag å fick en chock av att lillebror sa att mamma var och jobbade, hah, jaja,

Igår var jag med min underbart fula Paola,
vi åkte till västerås och lekte med Diana och gabbe wiie
Gabbe kom hem från uruguay & Chile igår så var ju tvungen att säga hej :)
han har ju vart borta en månad, fifan lite avis är man ju -.-'

Den här förmiddagen har jag spenderat lite tid på att fylla i en "budget formulär"
pappa Lasse har bestämt sig för att jag ska göra det en gng i veckan och skicka till honom
för att min budget suger och jag slänger pengar omkring mig haha ^^
om jag skickade in den idag å skulle jag få 300 kr till ett par jeans (A) wiie tack <3>Har pricis pratat med paola lite, hon ska gå upp och klä på sig nu sen komma hit
sen ska vi åka till kista en stund, jag ska köpa jenas och lite mysiga saker,
kanooneers, (shopping gör mig lycklig) -.-'
Ikväll ska jag och Paola till Västerås igen, ska på lite party hos Diana sötisen
kommer nog bli kanon kul! spec när jag har min paola vid min sida ^^

På söndag kommer Jacob hem, å det är ju kul! då ska jag träffa honom och så ska han bara få tycka synd om mig för jag håller på att bli sjuk! nu ska jag springa å fräscha upp mig lite, hörs senare förhoppningsvis! xoxo // Ella

Inga kommentarer: