fredag, mars 06, 2009

aafan

Goderafton! har inte skrivit på ett litet tag hihi,
igår åkte jag och Jacob på Paola jakt, vi hittade henne och tog henne hem,
min stjärna, <3

Idag hade jag bara en lektion, det var galet najs, efter den så drog jag och paola till dianas skola i spånga
(bara för paola är en tjockis och fick höra att dom hade pizza som lunch idag)
så vi åkte dit och åt pizza haha, efter det så åkte vi alla tre in till stan, dr jag mötte Jacob för jag hade glömt mina nyklar i hans bil (a) sen träffade vi några av paola & Dianas kompisar en stund, myselimys, sen tog vi en glass på donken, (man får göra det om man är tjockisar)
sen tog vi tåget hem, Diana till västerås och jag och Paola hem till mig



Ikväll blir det utgång med Katterna Paola & Diana,
det kommer nog bli as najs, sen sover dom nog här, KANONERS JU
mer om det senare eller imorgon, nu ska vi möta JKacob lite snabbt sen ska jag duscha och fixa,
Ha en bra kväll blog läsare




xoxo // Ella



I love you more then ever baby, don't you ever leave me!