måndag, mars 09, 2009

puss på Paolas panna ^^ <3

Hejsan svejsan, Idag har det inte hänt så mycket, helt flippad jävla cp dag bara
jag och paola har haft något snett i huvet hela dagen,
hähä helt galet asså, jag dog av skratt på samhällen för jag såg en gubbe utanför fösntret så jag blev rädd
då sa min lärare att det var omöjligt för vi var på andra våningen, så då fick jag psykos..
sen dog jag.. 2 gånger.. medans Paola hade en grov fight med en penna (?) haha
sen fick vi gå ut från lektionen, då gick vi ut en stund, å vad ser jag då?
JO EN MAN PÅ EN LYFTKRAN, priciiis utanför vårat klassrum,
told ya'll i saw something, bitches... -.-
jag ÄR altså inte helt dum i huvet!
senare sen så gick jag och Paola och åt pizza.. (igen)
(det händer mer än en gång, det händer varje dag) *sjunger*

sen kom vi hem till mig där vi är nu och bakar kladdkaka,
och paola is in my space så jag skriker på henne <3>

Inga kommentarer: