söndag, april 05, 2009

en saknad som jag försökt ignorera

Hej igen, Rummet är färdig städat och det känns bra, nu kan man röra sig iaf haha,
tände ett doft ljus med som luktade kladdkaka så nu luktar det najs med haha xD

Olivia åkte hem vid halv 7 ungefär, hon skulle möta upp sin Daniel och äta
vi gjorde inte så värst mycket.. som sagt jag städade, hon låg mest på min säng och såg söt ut,
vi snackade typ om hur mycket folk har förändrats,
och det skrämmer en lite hur någon som man vart jätte nära med och som har betytt super mycket bara några månader eller ett år senare inte är medlem i ens liv alls längre.
hur den personen som DÅ var en bästa vän, nu är en främling,
det är sorgligt igentligen, och det finns faktiskt vissa som jag saknar,
ska väl kanske ta och plocka upp kontakten med några igen,
höra av mig lite och bara fråga om man ska ses,
kan ju faktiskt sluta med att man får tillbaka sina gamla vänner,

Snart kommer Gabbe hit, ska möta honom på kallhälls station
för han är en mes och vill inte ta bussen tre stationer själv, heheheheheh ^^
han ska sova här inatt så vi får se vad vi hittar på :)
Ha en bra kväll alla! kram Ella

Inga kommentarer: