måndag, april 27, 2009

helgen

glömde skria lördag och igår, sorry about that (a)
blev inget idol, mådde jätte konstigt och bestämde mig för att åka hem och sova
sen skulle jag gå upp tidigt för att åka dit, men hörde inte ett ljud
mamma hade gått in och stängt av larmet, och resten är historia -.-
nedrans, sa till henne sen på morgonen att hon skulle väckt mig, men men, dt var ju för sent då,

Festen i Alvik var därimot väldigt lyckad, mycket dans och alltid lika roligt med mina burdar Paola och Diana!

På lördagen så grillade vi några tjejer hos Anna, dety var toppen!
sen åkte jag till grabbarna som kollade hockey hos jonte
blev att jag stannade över natten,

På söndagen så låg vi bara på taket på vattmyra skolan och solade,
hade matkrig / godis och chips krip samt cider och läsk krig lite senare med,
var hyffsat kladdig i hela håret och kroppen,
senare på kvällen så drog grabbarna och jag hem till felix föratt bada i hans 7 manna Jacuzzi,
SÅ JÄVLA UNDERBART! tyvärr var det inte stjärnklart haha men det brydde vi oss inte så mkt om även fast det hade häjt mys faktorn! haha

Inga kommentarer: