söndag, april 12, 2009

igår


i igår så var det chill hemma hos amanda med brudarna, det var helt underbart,
har saknar mina tjejer så sjukt mycket! vi drack drinkar, stekte i solen, och spelade kort,
Svårt att förklara hur mycket jag saknar er!!
(på bild, Jag, Ebba, Ida)

Jag vet inte riktigt när, men vid 9 kanske,
'(då tragiskt nog alla redan var något alcoholiserade haha)
så tog vi en taxi från amanda Till bull som hade lite party
(på bild, Singel-Linda, Ida, Jag, Mathilda)

Sen när vi var framme hos min bebis bull så ficlk han en super kram!
har ju självklart inte bara saknat mina brudar utan även mina grabbar!
vi partade där ett tag med mycket skratt, sedan drog alla som var fyllda 18 på statt
dvs inte jag -.- fyller ju om lite mer än 2 veckor, RIKTGT surt faktiskt haha
Men istället så drog jag och mötta Miki & Bemir & Chris, vi tog ett varv på stan och sen kollade vi film men, men vid halv 4 var vi alla så döda så då körde Bemir hem mig så slocknade jag nästan direkt :)

Tack alla som var en del av gårkvällen,
det var helt super, och jag hade glömt hur jävla sjukt roligt jag har med er!

Inga kommentarer: