tisdag, april 07, 2009

Jobb

Så.. idag är första dagen på jobbet, lite halv nervöst men det kommer gå galant hoppas jag på,
Är skit seg idag så vill ignt bara ligga hemma och inte göra ett skit, haha
men sånt går väl inte för sig, inte på första dagen iaf -.-

Nu ska jag hoppa in i duschen, så inte alla tycker att jag luktar illa,
luktar faktiskt extra skumt idag, eftersom vi grillade igår,
och vi grillade inte dirket bara ved/trä, det blev folie, en sovsäck, plast, pizza-kartonger m.m
så mitt hår bara stinker giftiga ångor haha,
nu bär det av mot renligheten och doft av frukt!
(dvs duschen)
TRUDDELUTT!




I’m home for less than twenty-four hours
that’s hardly time to take a shower
hug my family and take your picture off the wall
check my email write a song and make a few phone calls
before it’s time to leave again
if I’m a spinster for the rest of my life
my arms will keep me warm on cold and lonely nights

2 kommentarer:

ebba sa...

snart kommer du din lilla stjärtskäggspillare <3

MycketElla sa...

det gör jag allt lilla analforskarapa <3