fredag, april 10, 2009

Mot Tranås för påskfirande



Solig dag, fint väder och allt, det är ju skit bra ignt,
men tanken på att sitta i en bild hela dagen idag när det är sånt här väder
känns inte lika frestande -.- (åker ju Till Tranås idag)

Imorse vaknade jag upp brevid Alexander,
den snubben är så jävla förvirrad när han är nyvaken haha,
klädde på mig Pussade honom hejdå på huvet och smög iväg till bussen

Nu är jag hemma och har pricis käkat donken med mamma och lillebror,
var så sjukt sugen på milkshake så jag tog det med haha super! <3

Nu måste jag packa klart och sen beger vi oss av mot smålands djupaste skogar haha
Risken för dålig uppdatering i bloggen i helgen är VÄLDIGT stor,
men skriver självklart om jag får tid, annars hörs vi på söndag eller Måndag, Ta hand om er allihop!

Inga kommentarer: