måndag, april 13, 2009

Scooby is my only one

Seg dag, röd dag, ärligt talat, röda dagar är ju som söndagar, och jag HATAR söndagar -.-
nu ska vi inte vara så jävla negativa ( även fast det är svårt att vara annat) -.-
Vaknade upp brevid Alexander idag, åkte dit igår kväll,
han fyller ju år idag så skulle hålla honom lite sällskap,
som den grymt jävla coola tjejen jag är,Efter vi vaknade så käkade vi,
han fick lite presenter sen vid 3 ungefär började jag dra mig hemåt,
han ska ändå ut sen med sin familj och Bowla, myselimys,

Idag ska jag inte göra någonting, Jag ska ha scooby doo maraton med mig själv,
extra najs.. för er som inte visste är jag en scooby doo nörd,
han är bäst!! så i helgen var min moster så söt
och gav mig hela 21 st dvd filmer med scooby doo :D
nu jävlar är jag sysselsatt ett tag haha

fast just nu istter jag och väntar på paola som ska komma förbi snabbt och säga hej :)
Sen kanske hon oxå vill joina mig och mitt scooby maraton haha
Hörs lite senare, puss och hej!

2 kommentarer:

Cessans diverse sa...

Gav o gav du får bara låna dom ;)

MycketElla sa...

ja jag vet ;)