fredag, maj 22, 2009

bröstförstoring

http://www.citadellkliniken.com/prislista.php
jag vill oxå ha stora fina silikon tuttar.. nu kmr alla tycka jag är helt dum i huvet¨
för JA jag gillar mer naturligt och så,
men har en kompis som skaffade silikon för ett halvår sen, och hennes tuttar är så fina :S
jag vill oxå vara tuttig och formig och kvinnlig...
men å andra sidan... 38 000 kr är ju inget jag har i bakfickan direkt,
och om jag knr mig rätt så skulle jag säkert ångra mig efter en vecka hahah
för oftast så gnäller jag på att dom små tuttarna jag har är i vägen haha ^^

fast tror jag bara fick någon slags ångest nu för jag är ful och borde gå och duscha..
och för mina tuttar har krympmt och kommer säkert inom snar framtid tyna bort,,
och gör dom det, då jävlar ska ni få se hur fort jag kan fxa ihop 38.000 kr haha ^^

dags att ta tag i mitt liv å duscha :) pussen

Inga kommentarer: