onsdag, maj 20, 2009

be honest or be gone

ibland är ju tjejer så konstiga bara, jag är glad att jag nästan bara umgås med killar,
jag har vissa få bra tjej kompisar med, men det är inte alls samma sak,
tjejer ljuger, går bakom ryggen, och det känns som om dom ALDRIG kan vara glada för ens skull,
och nästan lite som att allting bygger på avensjuka,
skit irriterande, att man hela tiden måste tänka sig för vad man säger och aldrig vara sig själv fullt ut
kan ärligt säga att när jag är med mina grabbar så är jag INGET annat än mig själv
och därför mår jag bra med dom, och dom diggar mig ändå
är det något så säger dom det rakt ut, inget snack bakom ryggen,
och det uppskattar jag, om någon har en problem med mig
så vill jag att den personen säger det, så jag får en chans att ändra mig,
får helt ärligt ingen större lust att förändra mig för någon som snackar bakom ryggen
och beter sig som en riktig slyna..

Många av tjejerna jag känner är bara så jävla keffa -.-
(vissa tejer vet att dom inte ska ta åt sig)

2 kommentarer:

Charlie sa...

I agree, jag å Fanny brukar få höra att vi är som gräbbs men det är väl bara att ta som en komplimang, hatar oxå skitsnack och denna avundsjuka, så patetiskt med tjejer som inte kan vara glada för någon annans skull osv. Jag må se ut som en tjej men that's it,
fyfaen för sånt betéende alltså skulle döda mig själv om jag nånsin blev sån :D

MycketElla sa...

haha aah faktiskt. förstår inte hur dom står ut med sig själva haha, jag ser ut som en tjej, det är allt typ, haha grabbarna erkänner ju själva att jag är mer man än dom ^^ "brudar" som oss rockar helt enkelt charlie snygging :D