tisdag, maj 19, 2009

vet inte hur jag ska se dig nu..

Inatt för första gången på världigt länge, så grät jag mig till sömns,
Du sårade mig så grovt inatt, du ska föreställa den som vet allt om mig
men om du kände mig skulle du inte betett dig så illa,
Jag älskar dig av hela mitt hjärta, du är allt jag har, den enda jag litar på fullt ut
jag berättar allt för dig, och du vet vad jag går igenom,
men igår vet jag inte vem jag pratade med,
Du behandlade mig som skit, pga av att ditt lag förlorade i fotboll, kom igen?
kommer du ihåg när jag var tillsammans med X,
då sa du att jag var en idiot som kunde hålla kvar vid någon som
älskar fotboll så mycket att han tar ut sitt lags förluster på mig,
men vad gjorde du igår då? Skillnaden är att jag förväntade mig mer av dig

Du har lärt mig att stå på mig,
och inte ta någon skit, det gäller väl även från dig då...
Pack your things, you're out...

1 kommentar:

ellen sa...

vad har hänt :(