torsdag, maj 14, 2009

min stackars kropp

klockan ä'r ungeför halv 9, jag har redan ätit frukost och allt,
men har bestämt mig för att jag blir hemma idag ändå,
Jag har så vidrigt ont i magen, hela magen bara knyter sig och jag mår illa jätte ofta
och bara måste spy hela tiden, börjar bli rädd för att jag har fått magkatarr igen,
och det vill jag värkligen inte, men som sagt, det ser ut som att det är så..
så nu har jag suttit en halvtimme ungefär och försökt få tag på någon vårdcentral
som jag kan prata med, om jag behöver komma in och få nya mediciner
eller om jag bara ska avvakta eller vad jag ska göra,
för så här kan jag inte ha det, mår så illa hela tiden, jag orkar inte -.-

För övrigt så är allt bra, :)
och imorgon så ska jag åka till tranås
ont i magen och illa mående eller inte,
inget kan hindra mig från att träffa mina babes ;)

Inga kommentarer: