måndag, maj 18, 2009

Snabb samanfattning av lördagen

Lördagen blev... annorlunda hahah började med tjejerna hemma hos Mysan då,
hon fick paket och vi åt paj och drack lite smått :)
vid halv elva kom en taxi buss och hämtade oss, vi sjöng hela vägen in till stan
(stackars chaufför) chauffören hette Monika så självklart sjöng vi "hej hej monica"
minst 4 gånger haha, väl inne i stan så drog vissa iväg
och några andra plus jag gick in på krogen, det fick bli strandbaren,
där inne sen så mötte jag massa andra gamla vänner det var jätte trevligt!
vi drack mer, dansade, pratade skrattade, och hade super roligt,
Vid halv 2 tiden gick vi ut från Strandbaren, jag tappade bort dom flesta
men mötte upp Lisa miki och Bemir, dom köpte mat sen gick vi hem till Lisa och myste :)

Med andra ord var det en riktig toppen helg!
saknar er för varje dag som går allihoppa,
men desto roligare är det att komma ner :) <3


mat, och jag ser jätte glad ut

My jag och Rebecca
Vi demonstrerade lite sexställningar, Denna kallas Eifeltornet!

My & Ida
den här kallas "kängurun"


Tjejerna - ida.. klä av dig lite å spring runt huset..
Ida - hehe.... OKEJ! :D
(det är inte party fören ida klätt av sig)




Jag och Mysan
demostrerar mysan favorit







2 kommentarer:

My sa...

hahaha. vi bangar inte, men vi bangar vem vi vill <3

MycketElla sa...

we most surtenly do my friend! <3 haha