måndag, juni 08, 2009

inga pengar inget kul

igår röstade jag, så nu är jag stor!
och har även rätt till att gnälla som fan om saker i sverige inte blir som jag vill haha
idag har jag vart med olivia i kista, vi handlade present till hennes man daniel som fyller på onsdag,
imorgon ska jag till skolan, och på kvällen ska jag på student middag sak nånting hos olivias vän Tessa
hon ville inte gå ensam så jag fick så vänligt följa med haha,
har glömt min kamera hos Jakob i torsdags, så det finns inga bilder att lägga upp på något
det suger, men hoppas på att få tillbaka den snart om idioten kan svara på mobilen haha

Nu ska vi prata om mitt cash flow.. DET FINNS INGET haha
är så fattig att det är läskigt, så måste spara som ett cp tills peace and love, fyfan
har typ 300 kr att äta å leva för där, KOMMER INTE FUNKA
så pappa kanske ska vara en snällis pappi och sätta in 500 på mitt konto (a) tack <3

just nu sitter jag hemma hos jonte med kim å fredrik, dom spelar tv spel, hehe
men nu sitter fredrik och gnäller om att han vill låna datorn, talk to u later pussis

2 kommentarer:

Olli sa...

Sandra? Haha hon heter TESSA!!!!

MycketElla sa...

jaja hahaha får ändra (a)