lördag, juni 06, 2009

Lördag morgon


Godmorgon, åkte från Olli typ vid 12 igår, och mötte F vid halv 1 ungefär.
fick något skumt mag ont, ville typ gråta, så somnade ganska tidigt sen ändå,
idag vaknade vi tidigt, vet inte varför men så var det, ska börja dra mig hemåt snart
för han ska iväg och cykla i värmdö, tyffing :) <3
Så jag ska hem och fixa mig och sen vid 5 ska jag möta upp Olivia och Daniel,
det blir några cider hos olivia sen drar vi oss nog utåt,
blir en lugn kväll vilket som, bara en sväng på krogen senare...
men nu ska jag och F äta frukost och han ska sätta dit någon skit på sin cykel hehe,
talk to u later, pussis

2 kommentarer:

Anonym sa...

var hittar du dina snyggingar igentligen?

MycketElla sa...

Anonym - han är inte direkt "min" haha, men dom bara dyker upp lixom (: